TUMBLR VEYA BLOGGER'A MUSIC PLAYER EKLEMEK (ÇALIŞMIYOR)

Merhaba...

Arkadaşlar müzik playlist'i blogger üzerinde artık çalışmıyor. Farklı bir yöntem bulursam eğer paylaşacağım. Bunu yapsanız bile çalışmayacak boşuna denemeyin yani.


Geçen gün uzunca araştırdığım bi konuya değinmek istedim.Biliyorsunuz ki SCM Music Player vardı tumblr veya bloğunuza müzik eklemek için.Fakat sanırsam program bozulmuş ve eklentideki şarkılar siteye girince çalışmıyor.Bunun için kendimin de kullandığı eklenti Wikplayer'ı nasıl yapacağınızı göstermek istedim.Belki eklemek isteyen olur diye :)


İlk önce sitemize giriş yapalım : Wikplayer . Daha sonra ekranda aşağıdaki gibi bir görüntü ile karşılaşacaksınız.


Burda ise "Create New Playlist" seçeneğine tıklıyoruz.İşimiz gayet basit ama birazcık uğraştırıcı...Player'ımızın rengini belirliyoruz sırada.




Daha sonra Next'e basıyoruz. Çıkan ekranda ise artık Playlist'i oluşturmaya başlıyoruz.Yani istediğiniz şarkıları ekleyebilirsiniz artık.Ben kolay olduğu için Youtube linklerini yapıştırdım farklı seçenek olarak SoundCloud linkiyle de ekleyebilirsiniz.Daha sonra ilk boşluğa şarkının ismini yazıyorsunuz. Daha fazla şarkı için "Add More Songs" kutucuğuna basabilirsiniz.😂



Daha sonra tekrar altta olan "Next" butonuna basıyoruz.Ve artık playlist oluşturmuş olduk,şimdi ise bazı ayarları yapmamız gerekecek.




Yukarıdaki resim karşınıza gelmiş olacak. İlk seçenek Otomatik Oynat seçeneğidir.İsteğinize bağlı işaretleyebilirsiniz. Eğer işaretlerseniz siteye girdiğiniz anda şarkı başlamış olacak.

 2. seçenek ise Listeyi Karıştırma seçeneğidir. Dinleyici şarkıları karışık bir şekilde dinleyebilir bu seçeneği işaretlerseniz.

3.seçenek Varsayılan Ses özelliğidir. %50'de bıraktım ben,isteğe göre seçebilirsiniz sizde.

4.seçenek ise Tekrarlama Modu. Çıkan seçeneklerde ilki Playlisti 1 kere tekrarla,ikincisi playlisti tekrarla,3. ise geçerli şarkıyı tekrarla seçeneğidir. Ben Playlist'i tekrarlayı seçtim.

Ekstra ayarlar olarakta;

Playlist sağ tarafta açık şekilde gözükür bunu seçerseniz.İşaretlemezseniz gizlenir

Marquee Text - Song Title move right to left (Experimental feature) seçeneği ise çalan şarkının adının gözüktüğü yerdir.Seçerseniz şarkı adı hareket edecek,açıklarsak eğer;

Mesela; Rihanna - Where Have You Been adı Rihanna - Where Have diye gözükmeyecek isim hareket edecek hepsi gözükmüş olacak.Saçma bir şey.Kafanıza göre işaret atın buna. 😂😂

Artık playlist oluştu. "Done" ye bastığınızda karşınıza bir kod çıkacak. Bu kodu bloğunuza girip Yerleşim seçeneğinden ekleyebilirsiniz.




Daha sonra ekleyeceğiniz alana gelip "HTML / JavaScript Gadget" ını ekliyoruz. İçine de kodu yapıştırıyoruz...



"Kaydet" e basıyoruz ve böylece eklemiş oluyoruz. 😎👍👍

Yorumlar

  1. Merhabalar bir şey soracğım müziği ekledim ama çalma kısmını tıkladığım zaman başlatılmasına rağmen müzik gelmiyor bunu nasıl çözebilirim ?

    Sitem: https://m1-day.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Aynı sorun sizin sitenizde'de oluyor.

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  4. Aynı sorun sizde de oluşmuş önceden sorunsuz çalışıyordu fakat sitesinde çalışırken tumblrda çalışmıyor siteyle alakalı sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, şarkıları değiştirip tekrardan kodu ekledim kendi bloğumda. Ben de çalışır durumda şuan :)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
  5. maalesef sizde de olmuyo..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de olmuyor.alternatif bir şey bulabildin mi

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar